2013. január 4., péntek

LXVIII. - Personal - New year, new goals

Új év, új remények!
Ahogy megkondultak az új évet jelző harangok mindenki listával készült hogyan is ütemezi be a jövő évet. Én is írtam egyet, ahogy minden évben, de hazudnék ha azt mondanám, bármi értelme volt. Az előző év nagy részét szinte teljesen céltalanul töltöttem, jobban mondva voltak céljaim, de ahogy kifogytam belőlük csak kerülgettem a feladatot hogy újakat keressek. Az, hogy papírra vetem milyen irányba haladok tovább cseppet sem segít, az azonban annál többet ha leülve átgondolom mit és hogyan is akarok pontosan, és mindezt 'elültetem' a fejemben.
Előző évben egy hatalmas változáson mentem keresztül. Skóciába költözve úgy éreztem a legjobb döntést léptem meg. Tele voltam reményekkel, tudtam mit akarok, és örültem hogy szépen lassan minden teljesül amit elterveztem. 
Ahogy ezek elfogytak, az én lelkesedésem is megcsappant. 
Éreztem, mit kell tennem, de arról már sejtésem sem volt mi lenne helyes lépés.




Mindig is a divat érdekelt, mindennél jobban..
 Képes voltam mindent alávetni, időt és pénzt nem sajnálva foglalkozni vele amennyit csak bírtam. Jogi pályára szántak, de rövid időn belül kiderült annyi közöm van a joghoz mint a Burberry-nek a kínaihoz. Sok negatív dolgot kaptam emiatt, de úgy éreztem megéri elvetni egy hibás álmot, hogy aztán annak éljek amit igazán akarok!
A blog pár hónap alatt a szívemhez nőtt, de közel sem vagyok elégedett, tudom hogy még hosszú út vár ránk. Sokat kell még fejlődnöm, írnom, tapasztalnom, de úgy érzem sosem fog elfogyni a lelkesedés amit ezek iránt táplálok!



Érdemes mindenkinek elgondolkodni az új év kezdetén, helyes irányba halad-e az élete, biztosan azt akarja és úgy, amit éppen csinál.. vagy csak a körülmények kényszerítik az adott dologra? Úgy éli az életét ahogyan szeretné? Elégedett önmagával, azzal, amit felépített?
Ha mindez rögzült, már csak el kell kezdeni élni.
Nem csak lélegezni!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése