2013. február 17., vasárnap

LXXVII. - Szemöldök formázása lépésekben



Én annak a híve vagyok, hogy mindenképpen, és magunknak. Mióta az eszemet tudom, érdekel a sminkelés, és mindent, amit tanultam, azt saját tapasztalatból, megfigyelésekből.
Na, de még mielőtt nagyon belefolynék a saját életem elemzésébe, a lényeg: a szemöldök az arc legmeghatározóbb része, mert ha szép, gyönyörűen megadja az arc karakterét, de ha csúnya, akkor az  kiábrándító, vagy egyszerűen semmilyen.
Sok ismerősöm van, aki kizárólag a kozmetikus kezében bízik, pedig apró trükkökkel simán mehet magunknak is a dolog.



Kellékek: - egy szemöldök kefe (de egy nem használt spirál keféje is jó)
                 - egy kis olló
                 - egy vékony ecset ( vagy csúcsos végű aplikátor)
                 - a szemöldökhöz passzoló szemhéjpúder, vagy akár egy szemceruza
                 - csipesz
Lépések: 


1. Szemöldökszedés csipesszel:
- TILOS a szemöldök hosszát bántani a külső oldalon!
- Ha szép ívet szeretnél, alulról szedj, és felülről CSAK a szemöldök belső fele fölött.
- A pálcikás módszert biztos mindenki ismeri már, de szemmértékkel is be lehet lőni a szemzug feletti részt.


2. Nyírás: 
   Erre azoknak lesz szüksége, akiknek hosszúszálú, és összevissza álló  a szemöldöke, mint nekem.

     - Kefével lefelé állítjuk a szálakat, és ami láthatóan az ív alá esik, azt levágjuk.

3. Festés:
Én minden nap ráerősítek barnával, ami még természetes hatású, és akinek a természet nem adta              szép íveltre a vonalát, ezzel picit tud csalni.;)

 -  Szőkéknek maximum középbarna legyen. (Nem nézek senkit hülyének, nem azért írom le ezt, de láttam már rossz példákat.)


+ 1 tipp:
A túl vékony szemöldök szigorúvá teszi az arcot, és öregít. Mindig maradj az aranyközépútnál!;)

1 megjegyzés:

  1. Egyet értek! :) Nagyon sokat dob az ember arcán, ha a szemöldöke rendben van. Sokáig én is kozmetikussal csináltattam, aztán a reggeli sminknél az essence erre kitalált szettével erősítettem rá, újabban pedig heti egyszer befestem itthon magamnak. Bevált ez a módszer, percek alatt egyszerűen megoldható és így egész héten szépen rendben van a szemöldököm. :)

    VálaszTörlés