2013. február 18., hétfő

LXXIX. - Trend alert, hurry! NEON


Ma dolgoztam, jobban mondva babysitterkedtem ami egy kemeny melo, mar ha az ember nem egy 3 eves kiscsajra vigyaz akiben hatalmas a lelkesedes van minden ami koromlakk, nyaklanc, fulbevalo, vagy egyszeruen cuki. Ezelott tagra nyilt szemekkel meregettem azt, aki probalta nekem bemeselni hogy egy kisgyerek lelkesedhet a divatert, de ahogy Nala a neon cipomben bukdacsolt rajottem hogy bizony fele sem trefa!
Szoval ma egy kis segitseggel probaltam csoportositani mire is lesz szuksegem, nagy oromomre a kifutokrol sem tunt el a neon, sem az atlatszo platic taskak hurray!





NEON




A neon tavaly is hoditott, kinek oromere/ banatara, en mindenesetre orulok hogy megszabadulunk a hideg napok sotetsegetol, neha mar kedvem lett volna egyszeruen teli almot aludni, csak ne kelljen harom reteg ruhaban tavaznom a hazbol. 
Akik nehezen baratkoznak a neonnal, azoknak azt tanacsolom probaljanak basic darabokat feldobni egy hangsulyos neon darabbal!














MUST HAVE LIST

Ha meg nem rendelkezel egy neon darabbal sem, akar sem kell hatalmas kiadasokba hajszolnod magad, eleg nehany tudatos vasarlassal feldobni gardrobod tartalmat!





plastic bag

 *atlatszo plasztik taskak, jo tanacs, ne rakd bele a fel vagyonod! 






Statement jewellery

* a `hangsulyos` nyaklancok neon verzioja






Neon nails

* nude lakkal parositani kotelezo!





Neon bikini
* barnara sult borre mi lenne a legjobb valasztas, ha nem neon?




Remelem segitettem ezzel a kis attenkitessel, es sokkal tudatosabban fogtok vasarolni a tavaszi kollekciok mamoraban!
Timi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése