2012. november 21., szerda

LVIII. - Payday!

Mióta visszaértem Skóciába nem volt megállás, egy szabadnapom se volt, méghozzá 3-4 napon keresztül 14 órás időszakban vigyáztam Nala-ra, majd jöttek a 3 napos éjszakai+nappali ügyeletek, nagyon fárasztó volt...
Viszont végre lett szabadnapom, így végre elindulhattam (előre megírt bevásárlólistával) a must have listámat beszerezni!

A legfontosabb dolog a barnulás kérdése volt..  Mióta kint vagyok olyan ritkán lát napot a bőröm, kezdtem letargiába esni tőle, és lassan beleolvadtam a fehér falakba... ezért rászántam magam egy 30 fontos  St. Tropez karácsonyi csomagra, ami egy nap alatt csodaszép, aranybarna színt varázsolt nekem, foltok nélkül! Nagy pozitív csalódás volt, a számtalan kipróbált önbarnító krém és hab után, nem hittem volna hogy ilyen egyszerű a felvitele, a hatása pedig ilyen gyors!

Boots


Sokszor még most is bedőlök a nyári felsőknek, ezért csak és kizárólag kötött, meleg dolgokat vásároltam!
Otthon sem bírtam ki vásárlás nélkül, de próbáltam olyan dolgokat venni, amire tényleg szükségem volt..( na persze :D )



Atmosphere









Mirror Miskolc


Reserved



Atmosphere



Mirror, Miskolc

Internacionale






Internacionale

Atmosphere


Cosmos


Bershka



Bershka




New Look
Reserved

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése