2013. február 2., szombat

LXXIII. - Embellish 3D Manicure

A megfázás ismét levett a lábamról, így volt időm kipróbálni a tegnap bevásárlókörúton vett kaviár köröm szettet, amit a Primarkban szereztem be. Sajnos nem találtam fekete színben, pedig az interneten böngészve egyértelműen ezt szerettem volna megkaparintani, de így sem nagy csalódás, a képen halványnak mondható lakk a hétköznapokra is tökéletes!






A világosabb alaplakk helyett inkább a pinket választottam, (talán már kezdek besokkalni a tél fekete-barna-szürke-drapp felhozatalától) amit utólag nem bántam meg, egy rétegben felvéve is gyönyörű színt eredményez! Az utasítás szerint szükség van még egy adag lakk felvitelére, így jó vastagon bekentem a körmeimet, számolva azzal hogy fél órát nyugodtan kell majd ülnöm velük.
Az utasítások egyértelműek voltak, és képekkel is illusztrálták a doboz hátoldalán, így nem volt nehéz dolgom, de így is sikerült jó néhány gyöngyöt a szőnyegre söpörnöm!





Egy nagy lapot tettem az ágyra, és felette próbáltam viszonylag pontosan a körmeimre irányítani az apró gyöngyöket, ami nem is volt probléma, kivéve a széleket! Lehet én voltam túl ügyetlen, de a széleknél vagy lepergett a gyöngy, vagy meg sem tapadt ( mikor a körmeimet a maradék gyöngybe forgattam akkor sem). Ez nem rossz pont, lehet az én bénaságom, az viszont igen hogy a letelt idő, az alapos nyomkodás ellenére sem maradt sok gyöngy a helyén, ráadásul pont a köröm közepén mini krátereket eredményezve.




Az interneten hasonló utasításokba botlottam, úgyhogy megállapodtam magammal annyiban, hogy valószínű nem vittem fel elegendő lakkot a szélekre, a nyomkodást pedig már túl későn kezdtem el.



...és a végeredmény!

+ nagyon látványos, ha az embernek van kellő ideje és türelme elengedő figyelmet fordítani rá
+bulikra tökéletes ha nem tudod mivel dobd fel a körmeidet, de nincs kedved számtalan lakkal pingálni
+ viszonylag gyors, de időt kell hagyni a száradásnak és mozdulatlanul (semmihez nem nyúlva) kell ülni
+ egyedi és látványos
+ általában alaplakkal és mini tölcsérrel kapható, így nem vész kárba a gyöngy
+ számtalan alaplakkal lehet kombinálni


- szomorúan nézek le a kezemre, de különösebb fizikai munkát nélkülözve is már csak 8 körmön van gyöngy, kettőről teljesen leesett
- ha a köröm szélénél leperegnek a gyöngyök nincs menekvés, kis idő múlva az összes gyöngy a földre kerül
-ahogy látszik a fenti képen, a széleknél szinte meg sem tapadt a gyöngy




...vagyis, tökéletes a kaviár köröm, tényleg nagyon látványos, és nagyszerű hogy egyre több helyen árusítják mini szettben tálalva, ötleteket adva milyen színekkel párosítsuk. Egyszerű, gyors, kisebb odafigyelést igényel, de én nem ajánlom hétköznapokra!
Bulira, mikor amúgy is csak egy estét kell kibírnia tökéletes, hiszen többet valószínű nem is élne meg anélkül hogy bármihez is hozzáérnénk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése