2013. február 12., kedd

LXXIV. - Red and nude rouge

A rúzsokkal úgy vagyok mint sokszor a vásárlással; bár határozott elképzeléseim vannak, a bőség varázsában sokszor hajlamos vagyok megfeledkezni a kiindulópontról. Szájfényekből már egész kis gyűjteménnyel rendelkezem, de a rúzsok nagyobb odafigyelést igényelnek, ezért szakmai segítséggel két fajta rúzs mellett döntöttem!



RED ROUGE





1. Először két alapozót mixelve alkottam meg az alapréteget:
( Collection 2000 - Lasting Perfection )
( Rimmel - Wake me up )







2. A számat is lefedtem púderrel, egy bennfettes tanács szerint így sokkal intenzívebb és tartósabb lesz a rúzs.

3. Következő lépésként felkerült a szemhéjtus, (ami nálam mindennapos sminkként szerepel) majd a szempillaspirál.


Collection 2000 - Pump up!
Miss Sporty - Studio Lash Eyeliner




4. Utolsó mozzanatként pedig jött a rúzs felvitele, ami igénybe vett egy kis időt hiszen élénkpiros rúzsnál jóval észrevehetőbb a bakizás!


A rúzs szintén Collection 2000, direkt nem akartam egy drágább kategóriát választani, tesztelésre tökéletesnek gondoltam, de jóval több annál; az állaga rendkívül jó, kenhető, a szín határozottan élénk.

Collection 2000 - Queen of hearts







NUDE ROUGE


A másik rúzs eredetileg Nude kipróbálására szántam, az üzletben dolgozó hölgy azonban alaposan átvert, nude helyett kaptam egy csillámos barna maszlagot amit ő bőszen ajánlgatott, így próbáltam valamire felhasználni.








1. Első lépésként kis nehézség árán letöröltem a vörös rúzst, újra felkerült a számra a púder, majd először a rúzs amit aztán +1 réteggel, szájfénnyel bolondítottam meg.




2. A szemhéjamra füstös szemeket varázsoltam a Vivo - Colour Block segítségével!



...tádáá, kész is lett egy natúr, hétköznapra használható smink fehér ruhával párosítva!







3 megjegyzés: