2013. március 5., kedd

LXXXI - Hurrá, itt a tavasz!:)

Csokis maszk:

Tartogattam ezt a kis bejegyzést arra az időszakra, mikor sokan kezdenek foglalkozni a tél utáni 
regenerálódással,a tavaszi megújulással. Egyébként ez volt az egyik „felvételi” bejegyzésem is, és gondoltam nem érdemes elvesznie valahol a gépem memóriájában.:P 



Télen szinte nincs olyan ember, akinek ne száradna ki a bőre. Én meg erre aztán pláne hajlamos vagyok, mert mindenféle tisztítókkal akarom karban tartani az arcom. Emellé jön az, hogy hideg van, és hidegben kevesebbet is iszunk.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én hiába kenek többet az arckrémemből, nem számít sokat. Úgyhogy emiatt kezdtem el nézelődni pakolások, maszkok után.
Ami nagyon jó ezekben, hogy költséghatékonyak, ha magunknak készítjük el. Jó, lehet, valaki azt mondja, nincs ideje rá, hogy ilyenekkel szórakozzon, de azért ez a csokis téma jól hangzik, nem?:)
Tessék-lássék itt a recept, ami „borzasztóan bonyolult”. ;)

Elkészítési idő: 20 perc                                            

Hozzávalók:
                      - egy csésze szobahőmérsékletű tej
                      - egy tábla étcsokoládé
                      - 3 teáskanál tengeri só
Elkészítés:
A tejet és a sót összekeverjük egy tálkában. A csokoládét a vízgőz felett felolvasztjuk, közben folyamatosan keverjük hozzá a tej-só elegyét.
Ha elkészült, hagyjuk kicsit hűlni és faspatulával kenjük az arcunkra, a szem környékét hagyjuk ki 15 perc elteltével pedig mossuk le.

A kakaó éppúgy sok antioxidánst tartalmaz, mint a kávé, vagy a tea. A bőrre kenve pedig beszívódik a bőrbe, ahol kifejti méregtelenítő hatását.

Remélem tudtam újat mondani Nektek, és kipróbáljátok.;)

by Evelin

2 megjegyzés:

  1. Lenne egy kérdésem. :) A kimaradt maszkkal mit csináltok? Mert ugyebár egy tábla csokiból szerintem nem 1 használatra elegendő maszk készül. :) A többit hol tároljátok a következő használatig? Vagy egyszerűen csak kidobjátok? :O

    VálaszTörlés
  2. Kedves Franciska!

    Érdemes vastagon csinálni a pakolást, így nekem nem maradt meg sok, és azt kidobtam. Ha Neked mégis több maradna, azt mondom oszd meg valakivel.;) Félre tenni nem ajánlom, mert hűtőben is max 3 napig bírná a tej miatt, és frissen az igazi úgy, mint minden más.
    Remélem segítettem.
    Üdv.: Evelin:)

    VálaszTörlés