2013. február 16., szombat

LXXV, - Welcome Evelin! :)

Sziasztok kedves Lace&Leather - követők! 
Tóth Evelinnek hívnak, 20 éves vagyok, és Budapesten tanulok másodévesként az Óbudai Egyetem Rejtő Sándor Könnyűipari mérnök karán. Egyébként Szombathely mellett, egy kis faluban élek, Szentpéterfán a családommal. Emiatt kollégista vagyok Óbudán, úgyhogy ez lesz a „főhadiszállásom”, ahonnan boldogítalak majd benneteket a bejegyzéseimmel.;) 
Amiért jelentkeztem a lányokhoz harmadik tagnak, az az, hogy gyerekkorom óta érdekel a divat, és a szépségápolás. Ez anno úgy nézett ki, hogy nagymamámnak divatbemutatókat tartottam, ha ő vigyázott rám, és sunyiban rúzsozgattam magam anyukám dolgaival. Aztán később ez a rajongás odáig „fajult”, hogy modellkedni szerettem volna, aminek köszönhetek pár jó képet, de rájöttem, hogy nem nekem való… Mindig is szerettem volna hasznosítani a tudásom. Motivált, hogy ismerősök, barátnők megkérnek, hogy sminkeljem ki őket, és fiúk is szoktak tőlem tanácsot kérni, ha mondjuk divatról van szó. Anyukámtól örököltem az ilyesfajta érzékemet a dolgokhoz. Imádok mindent, ami szép, legyen az egy festmény, egy cipő, ruha, autó, vagy ember, vagy bármi. 
Nagyon fellelkesedtem, mikor olvastam a lányok felhívását a 3. posztra, és egyből beindultak a kerekek, hogy mivel nyűgözzem le őket, aztán az első határidő előtt megtorpantam, mert sosem voltam elég magabiztos. Szerencsémre viszont kitolódott a határidő, és megírtam a jelentkezést, és bejött. Iszonyatosan örülök neki, úgyhogy még egyszer köszönöm, hogy engem választottatok! Bízok benne, hogy nem fogok csalódást okozni, sem Nekik, sem Nektek, és tudok majd érdekességekkel szolgálni, és válaszolni majd a kérdéseitekre.;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése