2012. október 23., kedd

I - Beauty stuffs

Sziasztok!
Első bejegyzésként arra gondoltam, megosztom Veletek mit szoktam használni a mindennapokban, mi vált be, és mi az amit semmiképpen vásárolnék meg újra. Szerintem már mindenkivel megtörtént, hogy egy agyonreklámozott termék egy használat után a polcon porosodott, ezért szerintem ez mindenki számára hasznos témának fog bizonyulni.
Elég kicsapongó vásárlónak tartom magam, vagyis nem vagyok márkafüggő, inkább szeretek kísérletezni és új termékeket kipróbálni, mint megmaradni egynél hosszú távon.
Parfümök
Diesel – Loverdose
Erőteljes, virágos-fűszeres illat, régóta nagy kedvencem de az ára miatt néha másra esett a döntés.
Örök szerelem!
Beyonce – Pulse
Felemásak az érzéseim, nem bántam meg hogy megvettem, de biztos hogy hosszú távon nem fog a kedvenceim közé tartozni. Egyszer elhasználható parfüm, hamar elillan, nap végére már semmi sem érezhető belőle.
Taylor Swift – Wonderstruck
Hmm. Mikor a parfümériában az eladó az orrom alá dugta, egy csicsás szerelmi esszenciára vagy palackra emlékeztetett, de az illata meglepően kellemes, gyümölcsös  és bódító, de mégsem venném meg újra, kicsit gyerekkölnire emlékeztet.
Megtanultam a leckét!
Kívánságlista:
Kylie Minogue – Darling
Ralph Lauren – Big Pony Collections
Szépen sorba mindet..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése