2012. október 24., szerda

XIX. - Neon mania


Tudom, hogy már jó előre beharangozták hogy az ősz-tél alapszíne a barna,khaki,pasztell,drapp és társai, de szerintem hiba lenne rögtön color blockot fújni, csak azért mert lassan beköszöntenek a hűvösebb hónapok. Természetesen engem is elkapott a neonlánz, bár próbáltam magam visszafogni és nem telezsúfolni a szekrényemet harsány színekkel, de pár ruhának nem bírtam ellenállni.  Skóciának megvan az az előnye hogy télen nem nagyon kúszik a hőmére higanyszála a mínuszok alá, ezért a nyarat kicsit el lehet tolni, viszont a több hetes esővel számolni kell, és bárkát építeni  de a ruhatáramat azért nekem is át kellett böngésznem, néhány darabot pedig egy ideig száműzni.
Vannak ruhák és kiegészítők, amiktől képtelen vagyok megválni és nem is fogok, csupán sötétebb színekkel kombinálni, így még ősszel és télen is felhasználhatok párat. Titeket is erre biztatlak, hogy ne váljatok meg minden neon darabtól, csak mert új évszakhoz közelítünk, legyetek kreatívak, és párosítsátok sötétebb, őszies darabokkal!
TRY IT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése