2012. október 24., szerda

XVI. - Bemutatkozás: Zita!


Zita vagyok, a Lace&Leather társszerkesztője.
Jelenleg harmad éves vagyok alapképzésben nemzetközi tanulmányok szakon a SZTE-n. De miért is ide jelentkeztem anno? Nos, akkor ez csak egy hirtelen ötlet volt… Azt a bizonyos könyvet lapozgatva, csak ez a szak tudott megfogni. Ahogy telt múlt az idő, és eljutottam idáig, elmondhatom, hogy egyáltalán nem bántam meg, sőt! A kurzusok világítottak rá, mi is érdekel igazán. Ami meglepő lehet, hiszen szöges ellentétben áll a másik nagy szenvedélyemmel, a divattal.
Gimis lehettem, amikor egy osztálykirándulás alkalmával kezembe vettem (először) egy divatmagazint. Gondoltam elszórakoztatom magam a hosszú út alatt. És milyen jól tettem! Nem gondoltam volna, hogy ezzel egy “lavinát” indítok el.
Minden a cipőkkel kezdődött… Képes voltam (és vagyok) órákig a gép előtt ülni, és böngészni a szebbnél szebb képek között, megtalálva az “igazit”. LOUBOUTIN!
Akkor még csak “néztem” a divatot, ma már próbálom “űzni” is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése