2012. október 23., kedd

VII. - 2012 ősz/tél 2/2

ORIENT
A tervezők ruháit elnézve rögtön Egy gésa emlékiratai – című film ugrott be, és utólag kiderült nagyon nem is lőttem mellé a stílus jellemzésével: virágos kimonók, díszes derékövek,gazdag virágmintával szegélyezett bársonyos anyagok, harsány színek és keleties motívumok a legfőbb jellemzői az irányzatnak.
Barbara Bui

Barbara Bui
Dries Van Noten
Dries Van Noten
Dries Van Noten
Leonard
Leonard
Manish Arora
Manish Arora
Manish Arora
TRY IT!
WAISTED
Szinte az oversize ellensúlyozására továbbra is középpontban áll a derékvonal. Tökéletes homokóra alakot kölcsönző ruhák, fenimine vonalak, testre símúló derékövvel feldobott egybe-ruhák teszik nőiessé a hideg hónapokat. A dzsekik és a kabátok kötelező darabjai lesznek a díszes, hatalmas övek, amelyek a boyfriend stílusú kabátokat is könnyen szuperszexi darabbá varázsolják.
Chloe
Chloe
Christian Dior
Christian Dior
Haider Ackermann
Gaultier
Kenzo
Leonard
TRY IT!
FURS
Már tavaly elkapott a műszőrme láz, ezért be is szereztem egy pihe-puha hófehér darabot, ami megunhatatlanná vált a téli hónapokban. Főleg azért szerettem, mert könnyen fel lehetett dobni különféle övekkel és  variálható darabnak bizonyult. Ahogy kiértem februárban Skóciában, első dolgom volt felmérni a Sale-k kínálatát, szerencsém is volt, plusz két műszörme darabbal gazdagodtam.
Cedric Charlier
Laroche
Leonard
Loewe
TRY IT!
Hugs and Kisses!
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése