2012. október 23., kedd

II - Beauty stuffs - haj

Ahányféle ember, annyiféle haj és probléma: száraz, zsíros, törik, korpásodik, kezelhetetlen, fénytelen, lelapul…és ezek csak a kezdeti problémák, ha valaki vasalja, festi, beszárítja, vagy egyáltalán haja van, ami sokszor önálló életet él, és sosem akar úgy állni ahogy kéne, újabb problémák jelentkeznek. Nem könnyű a hajunkat kordában tartani, főleg hogy a reklámok rengeteg hamis ígérettel és hatással hitegetnek, így nem csoda hogy nehéz a választás.Én is rengeteg terméket próbáltam már, és sok porosodott meg a polcon, mert néha nemhogy segített még rontott is a helyzeten.
TRY IT !
Herbal Essence termékei hajtípustól függően. Az én hajam kimondottan száraz, vékony-szálú és fénytelen, aki hasonló problémákkal küzd próbálja ki a Hello hydration! balzsamát és Body envy! samponját. Nekem ez a duó hosszú távon segített, nem nehezítette el a hajam, a balzsam illata kellemes kókuszos, a samponé pedig kissé édes, virágos.
A másik duó amit csak a változatosság kedvéért újítottam fel, de ugyanúgy pihe-puha hajat varázsol, a termékek illata pedig isteni. Ez a balzsam azonban legközelebb biztos hogy nem lesz a bevásárlólistában, hajegyenesítő hatása nincs, de tény hogy táplálja a hajat.
Aussie
Szerelem első mosásra látásra!
A hajam puha és dús maradt napokon keresztül, a termékek illata pedig az első perctől kezdve meggyőzött arról, hogy hosszú távon akarom használni: kellemes, rágógumira emlékeztető illat, könnyen habzik, a balzsamból pedig tényleg elegendő egy diónyi méretű. Az egyetlen hátrány, hogy az ára ellenére nagyon kicsi 250-300 ml kiszerelésben kapható.
Tigi – Cherry Almond
Leave-In Conditioner
Öblítés nélküli balzsam kicsit erős mandula illattal, de hatás kárpótol érte. 250 ml kiszerelésű, ami elég jó mert egy apró pöttynél több balzsamot nem igényel a haj, ellenkező esetben a haj zsírós és ragacsos lesz. Törölközőszáraz hajra érdemes felkenni, kissé beledolgozni a hajba majd megszárítani!
Nekem konkrétan a Gliss Kur – Ultimate Repair termékcsalád jött be, de hajtípustól függően szerintem bármelyik Gliss Kur hatásos, egyikkel sincs negatív tapasztalatom.
Enyhén szólva sz*rrá reklámozott termékről beszélünk, ami dús hajat eredményez a reklámok szerint, ezért mivel vékony-szálú és hamar lelapuló hajam, gondoltam kipróbálom mi igaz belőle. Kb. 1500 Ft-t kapunk egy kis doboznyi port, amit az utasítások szerint a hajtövekhez kell szórni, majd kicsit “beledolgozni”. A hatás nem maradt el, de a hajamat már másnap moshattam meg, mert ragacsos lett tőle és durva tapintású, plusz alig bírtam kifésülni. Ha vészhelyzetben van rá szükség, mondjuk buliban ahol aztán úgyis szétfüstölik a hajad holnap pedig moshatod, akkor hasznos, de mindennapi használatra semmiképp.
LEAVE IT!
-vagyis amiket ne vegyetek meg, ne próbáljátok ki, mert semmi hatása nincs, vagy csak ront a helyzeten!
Erős és fénylő egyiktől sem lett a hajam, de zsíros igen.
Ne vegyetek Syoss, se sampont, se balzsamot, se sprayt, csak és kizárólag a hajfestékeivel vannak kellemes tapasztalataim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése