2012. október 23., kedd

VIII. - Best Campaigns

Az újságokat átböngészve kreatívabbnál-kreatívabb kampányfotókat szemlélhettem meg,  a tervezők egymás számára  és maguknak is igen magasra tették a mércét, ami nem baj, sőt, így természetesen alakul ki az amúgy is állandóan jelenlévő verseny!
DOLCE & GABBANA
Talán kicsit elfogult vagyok, mindig is imádtam mindent ami olasz, Skóciába érkezve ezért is jártam fél évig ugyanabba a  kis olasz kávézóba ahol a város legfinomabb macchiatóját ittam! A kis faasztalos-székes kávézóban mindig Pavarotti és Bocelli szólt, és már belépve éreztem a friss bruschetta al pomodoro illatát ! A Dolce & Gabbana kampányfotóit elnézve is ez a hangulat szállt meg: hangos, dallamos beszéd, kellemes ételek, jó hangulat és olyan pozitív látásmód, dolce vita, amit kizárólag egy vérbeli olasz tud leírni.
MULBERRY
Első látásra beleszerettem a kampányfotókba, ahogy a táskákba is, bár az árakat elnézegetve bankot kellene robbantanom vagy pedig vajas kenyéren tengődnöm hosszú-hosszú ideig  így lemondtam róla hogy a közeljövőben a kezemben tarthassak egy hasonló darabot—->
[ 795font Aú. ]
[ 795font Aú. ]
Gyönyörű szőrmékkel párosított táskák, két hatalmas szörny, sötét és baljós erdő és a különleges arcú modell,   Lindsey Wixson, (aki szinte már minden nagyobb divatmagazin, divatház bemutatóján-kampányában végigvonult) garantálja a márka népszerűségét.
Numero
Jean Paul Gaultier
Chanel
LEON MAX
Kommentár nélkül. Egyszerűen tökéletes.
+ 1 RIVER ISLAND
Mihalik Enikő az őszi kampányban,  I’m totally adore her!
Hugs and Kisses!
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése