2012. október 24., szerda

XXXXIV. - The big night – Prom!


Ha visszagondolok a saját bálomra, bizony nem volt egyszerű! Rengeteg idegeskedéssel, rohangálással, kereséssel járt, de még akkor sem éreztem úgy, hogy nyugodt lehetnék! Egy bál alapból nem egyszerű, hiszen minden gondolatunk  körülötte forog már jóval előtte, próbálunk mindent alaposan töviről hegyire megszervezni, de sajnos az élet furcsa fordulatokat tartogathat. A ruhámat már hetekkel előtte beszereztem, üzletre üzletre jártam és nem mindig sikerrel. Nem hagytam magamnak, hogy megvegyem az első utamba kerülő ruhát, mert biztos voltam benne hogy akkor később fogom belebotlani egy olyan darabba, ami szerelem lesz!
A család már az elején felvette miért nem kölcsönzök, amit rögtön elvettem, mert nosztalgiával akartam nézegetni a báli ruhámat évekkel később de először elutasítottam. Később pont egy kölcsönzőben találtam rá az álomruhámra, ami olyan volt mintha rám-öntötték volna. Ha az esküvői ruhaválasztás hasonló lesz, azt hiszem pokoli időket fogok megélni később! Az ember nem nyugszik, amíg meg nem találja az elképzelésének megfelelő ruhát, ezért érdemes elegendő időt szánni rá!
I. Clothes
A legkényesebb pont! Szánj rá elég időt, alaposan nézd át a választékot, és a legjobb tanács; ne dönts rögtön! Hagyj időt magadnak, ne ragadj le már az első üzletnél! Ha bizonytalan vagy, egy olyan ismerősöddel menj el vásárolni akiben maximálisan megbízol és őszinte Veled szemben!
H&M 8990HUF
H&M 9990HUF
Bershka 19.99font
Bershka 29.99font
Bershka 39.99font
Bershka 49.99font
II. Make-up
Sminknél két alapszabályt tudok mindenki figyelmébe ajánlani:
-a kevesebb több! A több réteg smink estére eléggé megviselt lesz, ezért inkább az arany középutat kövessétek! Használjatok minőségi termékeket főleg az alapozó szempontjából, de egy lefolyt szemfesték vagy rúzs sem túl vonzó látvány!
-ha más sminkel ki (kozmetikus) vagy előzetesen beszéljétek meg, mi az elképzelésed (képpel együtt), vagy pedig tartsatok egy próbát, amikor az általad elképzelt smink felkerül! Így nem érhet meglepetés!
III. Hair
A haj terén is érdemes elő-próbát tartani. Ha fodrászhoz mész, már hetekkel korábban foglald le az időpontot, mert a bál közeledtével mindig rengetegen jelentkeznek be.
Ha otthon, saját kezűleg csinálod meg a hajad vagy egyik barátnődre bízod, akkor is próbáljátok tisztázni mi az elképzelésed, és azt hogyan fogod megcsinálni. A nagy kapkodásban nem feltétlen lesz idő egy baki kijavítására, ezért jobb mindenre odafigyelni és elkerülni a bajt!
+1
Érezd nagyon jól Magad, hiszen egyszeri is megismételhetetlen estében lesz részed!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése