2012. október 24., szerda

XXXIII. - Keep it!


Aki látta a Sex and the City mozifilmet és biztos vagyok benne hogy az olvasók jelentős része láttabiztosan emlékszik arra részre, mikor Carrie próbálja szortírozni a ruhákat. Ezen a szeánszon én is átesek időközönként a tavasz és az ősz megjelenésével, bár vannak darabok amiktől kénytelen vagyok megválni, annak ellenére hogy nem titulálták divatosnak.
De mitől számít divatosnak valami? Ki dönti el? Ha beköszönt az ősz, menetrendszerűen tüntessük el a nyári darabokat? Ha valamit már kiszorítanak a szezonból, rögtön pakoljuk a szekrény mélyére? A divat szerintem nem csak arról szól, hogy bemegyünk a Zarába, megvesszük borsos áron a legegyedibb darabokat, és már ki is alakult a stílusunk, ennél sokkal összetettebb dologról van szó.
Találkoztam már olyannal, akinek az anyagi háttere megengedte hogy minden héten az Inditex üzletekben, Zarában vásárolja meg a legszebb darabokat, mégis simán lekörözte egy kreatív, turkálóban vásárló társa. A stílus relatív. Ha tetszik egy darab, nem kell kidobnod csak azért mert más szerint már kiment a divatból, csupán meg kell tanulnod hogyan párosítsd őket egyedien! Nem győzőm hangsúlyozni, hogy a stílus nem pénz kérdés, attól mert van pénzed drága darabokra költeni, nem leszel stílusos, ez ennél többről szól!
DENIM JACKET/SHIRT
Ha pisztoly fognának a fejemhez akkor sem dobnám ki. Imádom, és a több éves darabom még mindig a szekrényem állandó darabja. Szerintem egy csodás darab, amit számtalan módon hordhatunk, amellett hogy praktikus, és mióta megjelentek a szegecsen egy kis DIY-el egyedi darabot varázsolhatunk belőle!
Unod? Elő a szegecsekkel!
BASIC SHIRT
Sokak számára unalmas darab, mások szerint pedig a gardrób örök lakói, én pedig közéjük tartozok. A neon, bőr és szegecs áradattal szemben lehet hogy nem tűnik izgalmas darabnak, de nem kell száműznöd! Én imádom a basic darabokat, bár tény, hogy nagyon nehéz olyat találni, amely időtálló, és nem nyúlik/kopik. Ha viszont egyszer beruházunk rá, biztos hogy hosszú távon megéri.
Ha úgy érzed, unalmas vagy nem bírod mivel párosítani, egy mutatós ékszer a legjobb választás, vagy pedig a DIY.
WITHOUT COLOR
Itt az ősz, és szinte mantraszerűen sorolja mindenki a színeket amelyeket muszáj hordani.  Talán sokan megköveznének, de mi van akkor, ha Neked éppen van egy piros darabod, felsőd, amit imádsz hordani? én sosem hordanék pirosat, nade mégis ha valaki.. Különítsd el, ahogy jönnek a mínuszok? Az őszi/téli hónapok számtalan lehetőséget adnak nekünk a drapp/szürke/fehér és társaival, de ha van egy szín amit kedvelsz, ne száműzd! Párosítsd az ősz kötelező darabjaival, sötét színekkel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése