2012. október 23., kedd

V. - It's PAYDAY!

Végre eljött a hétvége, ezért kihasználva a szabadidőt elindultam a városba hogy feltérképezzem mekkora a választék és egy rövid listát készítsek mire is van szükségem. River Island, Topshop, New Look, Primark, Usc átböngészése bőven elég volt ahhoz, hogy a lábamat nem érezve adjam fel a harcot. Természetesen azzal a szándékkal indultam el, hogy csak a legszükségesebbeket szerzem be ami ismét kudarcba fulladt.  A nyári leárazásoknak köszönhetően még mindig szuperolcsón lehetett beszerezni rengeteg örökzöld darabot, de sok lecsengett, elszakadt és ízléstelen darabba is ütköztem, a szebb ruák pedig már csak 14-22-s méretig voltak elérhetők.
Hosszas gondolkodás és lelkierő, hogy ne vásároljak össze mindent után mellettük döntöttem, és így utólag végignézve egyet sem bánok hogy megvettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése