2012. október 24., szerda

XXVIII. - Beauty adventure – Let’s paint!


Beauty utazásunk utolsó állomásához érkeztünk: a körömlakkokhoz. Nem is tagadom, hatalmas gyűjteménnyel rendelkeztem, aminek nagy része végül az üvegben száradt meg annak ellenére, hogy szinte 2 naponta váltogattam a színeket. Nekem a körömlakk olyan, mint másnak a smink; nem tudok meglenni nélküle, szerintem nem volt még egy olyan nap, vagy alkalom, mikor lakkozatlan körmökkel indultam volna el otthonról!
Mikor Skóciába költöztem, sajnos meg kellett válnom a gyűjteményemtől és átruházni másra, de azóta ismét gyűjtögetésbe kezdtem, bár próbálom visszafogni magam, és inkább időállóbb és jobb minőségű lakkokat venni.
Lássuk a lakkokat!
DARK CHIC
A sötét lakkok a dark chic sminktrenddel együtt reneszánszukat élik; a bordót és az éjlilát külön kiemelném, két kedvenc színem amelyeket szívesen viselem. (Ha nem szereted a sötét lakkokat, próbált őket feldobni csillámos lakokkal, feketét-kéket arannyal)
+1 vigyázz a sötét lakokkal, a rosszabb minőségűek könnyen befoghatják a körmödet, ezért gondolkodj előre, és használj első lépésként fedőlakkot! :)
OMBRE
Az ombre nemcsak a hajak és a ruhák terén hódít, de a körmökön is remekül mutat, az interneten böngészve pedig rengeteg ötletet kapunk hogyan is dobjuk fel az alaplakkokat!
PASTEL DREAMS
Nudepasztell színek párosítása csillogó lakokkal tökéletes választás, az őszi darabok tökéletes kiegészítői! Sokszor a kevesebb több, egy halvány nude árnyalattal és egy arany lakkal is könnyen kiélheted a kreativitásod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése